http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Δημιουργικη ανακυκλωση -Creative recycling!!!!

Stand για σκουλαρίκια ένα 
 όμορφο δωράκι για κοριτσάκια !!!!!!!





Τα υλικά είναι γύρω μας
  •  παλιά cd
  • η θήκη του
  •  ένα ψαλίδι για μέταλλα
  •  ξυλακια για κατασκευές
  • χάντρες 
  • πιστόλι σιλικόνης  
  • ακρυλικά χρώματα 
  • και ότι άλλο βάλει η φαντασία σας 
  • κορδέλες, δαντέλες, κουμπιά ...........ότι σας αρέσει 


Το δικό μου stand είναι ένα Χριστουγεννιάτικο τοπίο.
Δυο γλυκίτατοι χιονάνθρωποι που πιάσανε κουβεντούλα


Για να πω την αληθεια για καρτα ξεκινησε αλλα ετσι ειμαι εγω για αλλα ξεκιναω και αλλου φτανω 
παντα το δικο ταξιδι στη δημουργια ειναι απροβλεπτο .....



Πολλά Φιλιά

5 σχόλια:

  1. Χα ! Πολύ πρωτότυπο ! Χρόνια Πολλά και Καλές Γιορτές να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Φαίδρα! Πολύ ωραία ιδέα ανακύκλωσης!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!...και να περάσετε πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το χειμωνιάτικο τοπίο.
    Φαίδρα μου σου εύχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αψογο!! Τέλεια ιδέα!
    Φαίδρα μου, να περάσεις όμορφα τις γιορτές! Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή