http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Βραχιολακια

καλοκαιρινά βραχιολακια 





11 σχόλια:

  1. Φαίδρα μου.. τα βραχιολακια σου πολύ ομορφα και ακρως καλοκαιρινα... αργεις να φανεις εδώ και σε χανω.. οπως έχασα και το μανιταρακι που ειχες φτιαξει.. και παρατήρησα οτι δεν είχα γραφτει σαν μέλος σου...το διόρθωσα παντως... να σε ρωτησω εισαι η Φαίδρα που είχαμε γνωριστεί; νομιζω οτι σε ειχα ξαναρωτησει.... δεν θυμαμαι .....ατιμη αλτζχάιμερ...!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις . και καλο καλοκαιρι.....να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ρουλα μου ! εγώ είμαι που γνωριστήκαμε στη Θεσσαλονίκη
      Η αλήθεια είναι ότι το αμέλησα λίγο το blog !
      Σε ευχαριστώ γιατί επίσκεψη και τα καλά σου λόγια
      Καλό καλοκαίρι πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Xαίρομαι πολύ μακαρι να τα πουμε και απο κοντα καποια φορα... ποιος ξερει..!!! φιλακιααα πολλα πολλα..!!1

      Διαγραφή
    3. θα χαρω πολυ να σας ξαναδω !!!!!!
      πολλα φιλια!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. μπράβο! Είναι πολύ όμορφα!
    Καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την Φαίδρα!!!!!! Ομορφα τα βραχιολάκια σου!
    Καλό μήνα !!! Καλό καλοκαίρι!!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρια μου σε ευχαριστω!
    καλο καλοκαιρι !!
    πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δροσερά σαν το καλοκαίρι!Καλημέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή