http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ & ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ…

Καλησπέρα !
Η δράση Ελληνιδων blogger ανακοίνωσε την νέα δράση στη Ναύπακτο με θέμα 
Πεταλούδες και λουλούδια
Το bazzzar θα πραγματοποιηθει στις 4/5/6 Απριλίου

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
http://diaheiros.blogspot.gr/
http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2014/01/2014.html
http://aspa-katathesipsixis.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html

Ένα ξύλο κοπής έγινε ο καμβάς μου
το κοριτσάκι είναι η αδυναμία μου
 λουλούδια και πεταλούδες για την 
   Ναύπακτο !

1
η φωτογραφία είναι λίγο στραβή αλλά δεν πειράζει βρε παιδιά θα μάθω ,,,,
Σας χαιρετώ με πολύ αγάπη
πολλά πολλά φιλια

34 σχόλια:

  1. Καλως την!!!!!!
    Μας έλειψες Φαίδρα μου!!!!
    Είναι πολύ χαριτωμένο το κοριτσάκι σου!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσεις μου λειψατε!!!!!!
      σε ευχαριστω πολυ Ρενα ερχεται και συνεχεια να καλυψουμε τα κενα!
      πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  2. Φαίδρα μου είναι υπέροχο και πολύ χαριτωμένο!!!!!!! Να μην χάνεσαι όμως!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Βικυ μου !
      Ουτε εγω θελω να χανομαι!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  3. Τόσο χαριτωμένο!!!!!!! Μπράβο, Φαίδρα μου!! Το κοριτσάκι μου θύμισε ένα παιδικό τραπεζομάντηλο που έστρωνε η μαμά μου όταν γιόρταζα!!!! Το έχω ακόμα!!!!!
    Φιλακια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Marie- Anne !!
      Χαίρομαι που σου έφερα ευχάριστες αναμνησεις με την ανάρτηση μου!
      Πολλά Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Φαιδρα η φωτογραφια δεν πειραζει που ειναι λιγο στραβια που λες . Σημασια εχει αυτο που ζωγραφισες οτι ειναι πολυ ομορφο !
    φιλακια ! καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      μου δίνεται το κουράγιο ...να βγάλω και άλλες στραβές φωτογραφίες!!!
      Πολλά Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Νένα μου, σε ευχαριστώ πολυ!!
      Ναι, ένα παραμύθι χωρίς μαγισσες και κακους λύκους.
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. ...Καλημερα..να σαι καλα ματια μου..τι ομορφο που το κανες..μμμμμμμμμ το Ασπασακι θα κανει χαρουλες..χαρουμενες στιγμες στο σ.β...σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαριτωμένο, τρυφερό για να γλυκάνει παιδικά χαμόγελα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίδρα μου πανέμορφο και πάνω από όλα γεμάτο από..χρυσόσκονη αγάπης μαγικής.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αχτιδα !
      Σε ευχαριστω πολυ ..........
      Καλο Σ/Κ πολλλα πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  9. Φαίδρα....Φαίδρα...χαίρομαι που είσαι ξανά εδώ!!!Η δημιουργία σου είναι πανέμορφη....και η φωτογραφία σαφώς καλύτερη από αυτές που βγάζω!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Ασπα εδω ειναι η οαση αγαπης και εμεις το δρομο τον ξερουμε καλα!!!!!
      Καλο Σ/Κ πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  10. Το ξύλο κοπής μεταμορφώθηκε κι έγινε πανέμορφο !!!!!! Μπράβο !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ χαριτωμένο το καδράκι σου, Φαίδρα! Γεμάτο από αγάπη για τα παιδιά!
    Να'σαι καλά και όπως είπαν , μην χάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη μου σε ευχαριστω!
      Ηθελα και εγω τον χρονο μου............
      πολλλα πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  12. Πολύ γλυκό Φαίδρα μου και γεμάτο αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Quality articles or reviews is the crucial to be a focus
    for the users to visit the website, that's what this web page is
    providing.

    Visit my page :: click - blogsupdude.com
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή