http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Στον δικό μας υπέροχο κόσμο των συρταριών !!

...για πολύ καιρό συνήθιζα να μπαίνω στα μπλογκ σας σαν απρόσκλητος επισκέπτης...

 
....σιγά- σιγά κατάλαβα ότι μπορώ εγώ να φτιάξω ένα σπιτάκι και να παρουσιάζω τα μικρά ή μεγάλα επιτεύγματα μου....
...και στη 1η Ιανουαρίου η Ρένα μας εκμυστηρεύτηκε το όνειρο της- μια εκθεση απο παλια συρτάρια- και ζήτησε την δικιά μας συμμετοχή !

 
Πολύ διστακτικά έστειλα στις 4 Ιανουαρίου ένα μειλ στη Ρένα και η γεμάτη ενθάρρυνση απάντηση μου έδωσε έναυσμα για τη δική μου αρχή!
Από εκεί αρχίζει και η δικιά μου ιστορία με το μπλογκ. Άπειρες δοκιμές- πολλές ιδέες αλλά και αρκετές αποτυχίες. Κάθε αρχή και δύσκολη, μα η αγάπη της οικογένειας μου με έδωσε δύναμη!
Αρκεί ένα κίνητρο για να συνεχίσεις και αυτό το λέω σε όσες δεν έχετε ακόμα μπλογκ αλλά τριγυρνάει στο μυαλό σας η ιδέα!!! Κάντε το! ακόμα και αν δεν είναι σίγουρες απλά προσπαθήστε το!!

Το δικό μου συρτάρι το πήρα από το δρόμο! Αφού το έπλυνα το έβαλα στο σαλόνι μας!
Είχε πολύ πλάκα γιατί υπήρχε ένα συρτάρι μέσα στη μέση και όποιος το έβλεπε απορούσε... Σκεφτόμουνα αρκετές μέρες για το τι θα κάνω....
Ένα βιβλίο από τη βιβλιοθήκη του αδελφού μου ήταν το κίνητρο! Αν και δεν έχω καμία σχέση με τη μουσική όταν είδα τις αυτοσχέδιες κατασκευές μουσικών οργάνων ενθουσιάστηκα...! και το έκανα!


 

Ένα σαντούρι ήταν η επιλογή μου!
Αλλά τότε δεν φανταζόμουν την υπέροχη παρέα που θα κάνει το δικό μου με τα ακόμα 157 συρτάρια στη μονή Λαζαριστών!

Τις τελευταίες μέρες βρίσκομαι- όσο μπορώ στη μονή Λαζαριστών! Καταφτάνουν συνεχώς συρτάρια και είναι πολύ συγκινητικό! Μπράβο ρε Ρένα! Αν σκεφτείς και το φιλανθρωπικό σκοπό τότε είναι που θα με πιάσουν τα ζουμιά!! 


Όλες μαζί, με τα μούτρα στη δουλειά σαν μικρά παιδιά που ανοίγουν τα δώρα τους! Είναι μεγάλη η Αγωνία μας κάθε φορά που φτάνει ένα συρτάρι!!!
Τελικά το στήσιμο μιας έκθεσης δεν είναι απλά μία διαδικασία που πρέπει να γίνει! Απερίγραπτη χαρά και μία μοναδική εμπειρία!
Το αστείο είναι ότι δεν καταλαβαίνουμε πότε περνάει η ώρα!! Η παρέα είναι μία όαση αγάπης και χαράς!


 

"Ένας υπέροχος κόσμος συρταριών"
Άλλο με πηλό, άλλο με μέταλλο, άλλο με ανακυκλωσιμα υλικά!
Φυλάνε μέσα τους ευχές, αναμνήσεις και κάθε ένα κουβαλά τη δική του ιστορία!
Μα πάνω από όλα είναι φτιαγμένα με αγάπη!! πολύ αγάπη!!!

Η έκθεση που ονειρεύτηκε η Ρένα είναι γεγονός και δεν πρέπει να το χάσετε- θα γεμίσετε σίγουρα συναισθήματα- ίσως και πρωτόγνωρα (όπως ήταν για εμένα!)




Σας περιμένουμε!!!!!!!!!

38 σχόλια:

  1. Φαίδρα μου χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!!
    Ελπίζω την Παρασκευή να τα πούμε πιο ήσυχα που θα έχει τελειώσει το στήσιμο!!
    Είμαι ενθουσιασμένη!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγδα ειναι υπεροχο αυτο που συμβαινει !
      Την Παρασκευη λοιπον!!!!!!
      πολλα πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Γειασου από Αθήνα! Δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα με την ανάρτηση σου! τι να πω...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ για την τόση δουλειά που κάνετε!!! Το ότι η ιδέα έγινε πραγματικότητα είναι φοβερά συγκινητικό!! Καλή δύναμη να έχετε, κέφια σίγουρα έχετε!!!Χαιρετίσματα σε όλες σας!! και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα υπαρχει πολυ αγαπη στο δικο μας κοσμο και τωρα το ξερω καλα οτι δεν υπαρχουν αποστασεις οι καρδιες μας χτυπανε στη Μονη Λαζαριστων!
      Σε φιλω!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ηρθε η ωρα τελικα..Ηρθε η στιγμη που ολες θ'ανεβουμε στο Δικο μας βαθρο..ειμαι πολυ Υπερηφανη που στηθηκε ολο αυτο..υπερηφανες και Δυνατες..με Μπροσταρι τον Θεο..ολα γινονται..και Μπροσταρι εναν πολυ καλο Καπετανιο..να σε καλα Φαιδρα μου..πρωτα ο Θεος..θα τα πουμε απο κοντα..σε φιλω ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι και ελπίζω ότι θάχει επιτυχία η έκθεση....
    Φαίδρα μου χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!...
    Θα τα πούμε στις 6 !...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα εισαι πολυ γλυκια, ολα θα πανε καλα!!!
      πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο κορίτσια για όλη την βοήθεια που προσφέρατε στην Ρένα.
    Θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω όλες από κοντά την Παρασκευή !!!!!!!
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν μπόρεσα να βοηθήσω στο στήσιμο, αλλά θα κάνω το ταξίδι την παρασκευή & θα έρθω στα εγκαίνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιλα καλως να μας ερθεις!!!!!
      Σε περιμενουμε.......
      πολλλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Τι κρίμα να χάσουμε το στήσιμο...!!!Μπράβο σας !!! Νοιώθω την χαρά σας μέσα από τις φωτογραφίες....Στην έκθεση όμως....ανυπομονώ να σε γνωρίσω ...να σας γνωρίσω...από κοντά...Ραντεβού στις 6 την Παρασκευή!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίδρα μου, συγχαρητήρια για την πολλή και καλή δουλειά που κάνατε! Σας αξίζουν πολλά μπράβο! Φιλάκια και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπη ειναι πραγματικα υπεροχο αυτο που συμβαινει!!!!!
      Πολλα φιλια!!!!

      Διαγραφή
  9. Κάθε μία που λέει οτι θα παρευρίσκεται στην έκθεση, μας κάνει να ζηλεύουμε.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ & να πουληθούν ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαρα να εισαι καλα !!!!!!
    πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα όμορφα κορίτσια!!Φαίδρα μου να'στε καλά για τη χτεσινη μερα και την όμορφη παρέα σας!Ειστε πολύ γλυκιες μαμα και κόρη και χαρηκα πολύ που σας γνωρισα!!Χρωσταω καφε, δεν το ξεχνώ και θα κανονιστεί σύντομα!Φιλιά πολλά , καλό Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρουλα να εισαι καλα κουκλα μου!!!!!!
      Πολλα φιλια!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ξανά...ευχαριστω για ολα που κανετε εκει!!! να ειστε καλα και νε ΕΡΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω δει αρκετά συρτάρια στο μπλογο-σπιτα! Είμαι Αθήνα και δεν μπορούσα να έρθω! Συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την οργάνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Βερα!!!!!!!!!
      Ευχαριστω για τα καλα σου λογια, τα συγχαρητηρια αξιζουν στη Ρενα!!!!

      Διαγραφή
  14. Γλυκιά και φωτεινή Φαίδρα μου χάρηκα πάρα πολύ που
    είμασταν παρεούλα αυτές τις ώρες!!!
    Μακάρι να το ξαναεπαναλάβουμε σύντομα!!
    Σου στέλνω μαζί με τα φιλιά μου και τις ευχές μου για καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα Ομορφια μου..να σε καλα..μεσα σε χιλιαδες κοσμο να σουν θα ξεχωριζες..ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου παντα με τον καλο σου λογο!!!!!!!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  16. Φαίδρα - Νάντια , είστε υπέροχες και ζωντανο υπόδειγμα μάνας - κόρης , είμαι πολύ τυχερή που πέρασα μιά ολόκληρη εβδομάδα μαζί σας, σύντομα να τα ξαναπ(ι)ούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Βικη!! Ολες ετσι πολυ τυχερες νιωθουμε !!!!
      Και βεβαια θα τα ξαναπ[ι]ουμε!!!!!!!!!!
      Φιλακια!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Σας ευχαριστούμε για όση δουλειά κάνατε για να στήσετε την έκθεση... που πραγματικά ήταν ένα θαύμα!!!!! Μα πάνω από όλα σας ευχαριστούμε για την ζεστασιά και την αγάπη που μας δώσατε!!!!!! Νοιώθω πολύ τυχερή που σας έχω γνωρίσει!!!!! Πολλά φιλιά... φυσικά και στην Νάντια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκια μου ποδηλατισσα ειμαι πολυ συγκινημενη!!!!!!Ολες ειμαστε τυχερες να ειναι καλα η Ρενα μας!!!!!!!!!!!!
      Σε ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!!
      Πολλα φιλια !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Φαίδρα μου καλημέρα
    Αυτό που κάνατε ήταν υπέροχο. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου για την γιορτή μου. Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη αυτο που ζουμε ειναι πραγματι υπεροχο σε περιμενουμε στη επομενη
      προ[σ]κληση!!!!!!!!
      Καλο απογευμα!!!!!!

      Διαγραφή
  19. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ!!! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΟΤΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!!! ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ, Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ, ΕΙΧΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ!!! ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!!!!!!!!!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!! ΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΝΑΝΤΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαριτίνη μου! σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!
    Και εγώ καταχάρηκα που σας γνώρισα και εσένα και την αδελφούλα σου!!!
    Θέλω πολύ να σας ξαναδώ από κοντά- για ένα καφεδάκι και να τα πούμε καλύτερα...!
    Όσο για τη δουλειά μου- καλή ήταν.... αλλά όχι και σαν τις δικές σας!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ομορφο σ.β..Ομορφια μου..να σε καλα..
    ..ποτε μην κεντας την Ψυχη σου..δωστην χωρο..για να Πονεσει..για να Χαρει..να Κλαψει..μονο ετσι θα σε δει Εκεινος..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου !!!!!!
      Να εισαι παντα καλα !!!!
      Πολλα φιλια!!!!!!

      Διαγραφή