http://nandia-ekp.blogspot.gr/

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Δωρα καρδιας

Καλησπερα αλλη μια αναρτηση  για το μπαζαρ της πτολεμαιδας
μπουκαλια ρετσινας τα εβαψα και το ενα το ζωγραφισα
ξυλινα διακοσμητικα για την κουζινα
ενας  μικρος  καμβας
Κουτι απο λαμπα  καλοπιστηκε και ειναι ετοιμο












Να μην ξεχναμε και τους αντρες   κομπολογια
Ζωγραφισμενο κεραμιδι με θεμα σπιτι στη θαλασσα!!!!


συσκευασιες για τα κοσμηματα με κολλεςΑ4 και υφασματινο λουλουδακι


εφτιαξα και τη κουτα σημερα και   ειναι ετοιμα




Θα τα παει η Ρενα αυριο !!
Καλο απογευμα!!!!!!!!

14 σχόλια:

  1. ματια μου..να σαι καλα..πρωτα ο Θεος να πανε ολα καλα..σε φιλω..καλο απογευμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρια μου ολα καλα θα πανε!!!!!!!!!!!
    καλη δυναμη πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να και κάποιος που έφτιαξε κάτι για τους άντρες !!! οι υπόλοιποι τους αφήσαμε στο περιθώριο... Μπράβο είναι όλα υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να δω τι άλλο θα κουβαλήσει η Ρένα. Τα κορίτσια θα ξετρελαθούν.Πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγουρα την θετικη της ενεργια!σε ευχαριστω πολυ Κατερινακι!
      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  5. Καλή σου μέρα Φαίδρα!!!!υπέροχα πράγματα έφτιαξες!!!!!ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Δεσποινα το σπιτακισου μου αρεσε πολυ και θα ερχομαι συχνα φιλακια!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. κοριτσι τα πηραμε..ειναι υπεροχα..να σαι καλα καρδια μου..σ'ευχαριστουμε..σε φιλω γλυκα..και η Κικη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαιρομαι που σας αρεσαν !!!πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφα Φαιδρα μου!Και σημειωτεον θα εχουν κατι να αγορασουν και οι αντρες....Να σαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα όλα σου!!!Μπράβο γλυκιά μου!!!καλή επιτυχία στο μπαζάρ, να πιάσουν τόπο!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανη σε ευχαριστω ελπιζω οτι η προσπαθεια ολων μας θα βρει ανταποκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή